مدیریت رخدادها در ITIL
سادگی در ثبت و پیگیری مشکلات برای کاربر سازمانی و هوشمندی در مدیریت مشکلات و توزیع تیکتها
مدیریت رخدادها از مولفههای اصلی استاندارد ITIL میباشد. میزکار امنپرداز با پیادهسازی هوشمندانه و جامع این مولفه حیاتی، کمک شایانی به شما در مدیریت رخدادهای IT سازمان شما خواهد کرد.
ويژگیها
ارسال تیکت بر اساس دستهبندی از قبل تعریف شده
توزیع خودکار تیکتها
تعریف و مدیریت تیکت بر اساس SLA
ثبت گزارشات خدمات صورت گرفته بر روی تیکت
ثبت نظر کاربر سازمانی نسبت به خدمات صورت گرفته